_____a.k.a Neelofa

Lama tak update blog..saya ada seorang kawan sekelas ney namanya N.Ismah Lyiana . Saya benci sangat kat dia sebab dia ni jenis orang yang gedik ( bagi pendapat saya lah..) adakah patut dia post kat Facebook..dia kata "Saya ni kembar Neelofa " errgghh !! Neelofa lah sangat..weh , jangan nak perasan sangat lah woii.. inilah dia , Ismah a.k.a Neelofa (lah sangat ) bukan sahaja saya yang tak suka kat dia , malah hampir semua warga sekolah yang tak suka dengan dia ni..ish ! Benci sangat lah kat dia ni.. sekarang ramai orang panggil dia Neelofa..tapi ada juga yang panggil dia Kak Ton . ahahaha !! xD itulah dia..suka sangat pergi tandas sebab nak tengok cermin jerr..Cikgu cakap , kalau cermin tu boleh bercakap , mesti crmin tu akan cakap " woii..sudah-sudah lah makcik oii..asyik-asyik tengok aku jerr " ahahaha !! Aku setuju 100% cakap cikgu tu.. ok lah ! Itu jerr yang aku nak ceita pada hari ini..bubye !! :D

0 Comments