Cerita di Eastern Plaza

Assalamualaikum..fuhh !! Penat gilerr weeyy tadi jalan-2 sama kawan-2 ku ( teddy , teah ) mula-2 datang pergi sana tak da hala tuju..jadi kami nak pergi minum ice blended . Pastu , kami pergi Cheese Garden beli roti . Kami pergi lagi Sabah Spoon makan Kimchi ^^ sedap..tapi terlalu banyak makan sampai nak muntah ouh . Pastu kami pergi Servay Jaya ..kami beli rantai & keychain . Urm..tak banyak barang yg dibeli sebab duit nak habis gara-2 beli banyak makanan . Beli gummy bear lha..banyak lha lagi..Tyme kami di Servay , ada sesuatu yg berlaku . Bolehnya kawan kami c capital S tue baca blog kawan ku ney http://teddy8311.blogspot.com takizut ( terkejut ) aku bila dapat tau dia tau sudah yg kawan ku c teddy post pasal c capital S tue . Hadooyyy !! Macam mana lha ney..??!! Malunya nak berhadap dengan dia tyme sekolah nanti . uhuhuhuhu :'( tapi kalau aku jadi c S , mesti aku rasa sedih + kecewa + bersalah .. hmm ..takpa lha..salah kami juga nak " tikam belakang " nya . Fuhh ! Penat sudah aku menaip ni . Jari jemari ku rasa macam nak tercabut ..sudah lah ! Aku nak tenangkan fikiran ku yg tengah tekanan ni . Bubye . 

2 Comments

  1. heheheh, i don know how to brdpn dgn dya hari isnin ni.ohmaigad

    ReplyDelete
  2. habislah.. macam mana lah ni.. tpi link tu kau ndak bgi habis, mana pembaca tau post yg mana satu..

    ReplyDelete