Dramatic

Assalamualaikum..........ada seorang kawan saya ni namanya Jah . Dia ni seorang yg periang , baik , kdng-2 garang , pelawak di kelas kami . Tapi..malangnya dia nak pindah pergi SMSLD bersama-sama ibunya iaitu pengetua kat saneee ( cakap KL lha pula ) tadi bukan main DRAMATIC di kelas . Smuanya menangis tyme si Jah salam kami..minggu depan dia sudah tak da . uhuhuhu :'( berabis joo aku menangis . Aku tadi balik-2 cakap " Jah , kau jahat ! Kau jahat ! Sanggup kau pindah !! Jah bodoh ! " Uishh..kejamnnya mulut ku ni ( mulut pula yg dipersalahkan ) Btw , aku memang tersangatlah sedih tadi . Balik rumah pun masih menangis . Sudahlah tak da mama ku . Terus rindu pula sama mama ku . Tapi memang malu bha tadi menangis di kelas , sebab kelas 1A tengok-2 kami menangis . Terus ndak aku menangis bila nampak dorang tengok-2 . -_- ok lha.. Air mata ku mula mengalir sekali lagi & jari jemari ku rasa macam nak tercabut sebab asyik menaip ni . Ok bye !! Assalamualaikum ..

0 Comments