Konsert Piano

Assalamualaikum readers ... Baru jerr aku post pasal tak dapat ikut konsert/pertandingan dalam post yg sebelum ini . Baru-2 ni , guru aku cakap aku ikut konsert piano . Konsert itu diadakan pada 26 September ni ..tapi tak pasti dimana konsert tu dilangsungkan . Nanti cikgu ku bagitau juga bila tu ..Uisshh ^^ !! Tak sabar nya konsert tu nanti ..cikgu ku cakap aku kena berlatih banyak-2 barulah pandai . Seperti aku katakan dalam post ku sebelum ni , "Practise makes perfect " Kawan ku pun ada ikut juga ..tapi dia main lagu lain . Aku lagu lain .. Hari Sabtu ni mungkin kami pergi ke Yamaha mau sewa bilik untuk berlatih ..kalau boleh , setiap hari Sabtu kami pergi sana kan bagus ..ahaha ..ok lah ! Aku penat mau cerita panjang-2 ni . Aku mau tidur sudah ..mengantuk sudah aku ni . Mata ku pun berat . Ehehe ^^ By the way , Assalamualaikum and good night ..

0 Comments