Mimpiku

Assalamualaikum..hari ini aku mau cerita pasal mimpiku semalam . Semalam aku bermimpi tentang Running Man . Tapi ahli-ahli nya lain..tak ada Jaesuk , Jihyo , Gary , Jong kook , Kwang soo , Seok jin ..Ahli-ahli nya kumpulan 4minute dengan BTOB ..ada juga aku di situ . Misinya cari "couple" ..4minute ada 5 ahli . BTOB ada 6 . 4minute sudah jumpa "couple" dorang . Tinggal aku dengan Minhyuk ( BTOB ) yang belum jumpa . Tidak lama kemudian , aku jumpa dia . Lepas tu , aku lari ke arah dia , peluk tangannya sebelah kiri dan cium  pipinya berkali-kali ( entah berapa banyak kali aku kiss dia ) . Lepas tu , penat sudah kami , jadi kami makan tengah hari lah . Aku duduk bersebelahan dengan Minhyuk . Tidak lama selepas tu , dia ajak aku jadi girlfriend nya sebab dia pun sebenarnya suka sama aku .. Beberapa hari kemudian , ada satu artikel pasal Minhyuk ada girlfriend iaitu aku lah .. ehehhe..hebat kan mimpi ku pasal Minhyuk . ( kembang sudah hidung di sini ) ..so , itulah mimpiku yang terhebak !!
Lepas tu , aku terjaga dari tidur . Punyalah aku sedih sebab rupa-rupanya itu hanyalah mimpi . Aku sangka betul-betul terjadi sebab aku dapat rasa yang aku macam peluk seseorang . Aku dapat rasa yang aku mencium seseorang . Rupanya mimpi !! Hancur harapan ! Aku harap malam ni aku mimpi macam ini lagi ..

0 Comments