Tekanan !!


OK . Begini ceritanya..guru kelas kami ni mencadangkan kami jalan sama-sama pergi makan . Tapi cikgu tak tau mau makan di mana . Jadi , cikgu pun suruh kami yg tntukan tempat . Beberapa minit kemudian , cikgu keluar kelas sebab beliau sudah habis masanya . Lepas cikgu tu keluar kelas , kelas kami ni bising lha . Asyik bising pasal tempat apa yg mau pergi nanti . Bising nya kelas !! ARRGGHH !! Bising btul sampai kawan ku berteriak terus menangis . Iya lha..aku tau tu dia tekanan .aku memahami ni..aku selalu tekanan . Dimana-mana aku tekanan . Di sana , di sini..EVERYWHERE ! Ok...selepas beberapa minit dia marah tu , aku pula yg marah . Bukan sahaja marah yg macam biasa , tapi aku marah macam orang gila . Mengamuk aku !! Mula-mula , aku hambur semua barang ku yg ada di meja & laci ..pastu , datang niat jahat ku mau tendang meja . Terus aku tendang meja ku . Naa !! Semua orang terdiam ..pastu , aku tunduk d meja dan menangis . Aku sangka senyap sudah dorang lepas aku buat begitu . Haha !! -_-' GUESS WHAT ?! Dorang bising lagi..sakitnya hati ku . Tekanan aku jo !! Ya Allah ...menyesal aku masuk kelas begitu . Menyesal sangat ! Menyesal aku di kelas perempuan semuanya ni ..Becok bha mulut dorang..Perempuan ...Perempuan..menyesal sesangat aku masuk kelas tu . Menjatuhkan maruah bha sebab kelas depan tapi kebanyakkannya gedik , onar ..ada lha yg bawa telefon , jam berwarna , minyak wangi ...ishh !! Mintak puji bha !! Gedik !! OK lha ..sudahlah ..aku cerita pasal ini pun tekanan sudah . Assalamualaikum ^^

0 Comments